Ahad, 31 Julai 2011

hari pertama berPUASA

aduhai.... letih nyer 
mmg cam tak larat ar 
nak menaip pun tak bermaya 
aku gagahkan jua... huhuhuhuhu

kartun nie mengingatkan aku zaman kanak2 dulu 

jom kta gelak sikit tgk kartun ni tok hilangkan
rasa LAPAR~~ kikikiki





sebenar nyer aku ni lapor bebenor
cam la tak bersahur pagi tadi 
aduhai...... nasib baik dapat jugak tahan 
nie tgh menahan la sambil kodek2 blog

jom kita wordless k 

kita belajar niat puasa Ramadan 



& niat buka puasa 


mmg pun bila kita dah puasa makan & minun tak leh 
semua kena jaga 



yg best tu ada owg dah niat siap-siap 
nak puasa penuh tahun ini
insyaAllah.... mama sokong dady


apa pun aku nak ucapkan jugak 
cam kat bawah la.......



p/s : alhamdulillah dapat jugak aku tahan lapar tau... 
xOxO.... :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan