Khamis, 4 Ogos 2011

QueeN cOnTrOl


hai blogku sayang ... rindu sangat.. 
hari nie aku nak share smthing 
yang mungkin berguna mahupun 
menarik perhatian anda 

percaya tak sesetengah kaum hawa tu 
tak percaya ngan pasangan nyer .. 
termasuk la aku gak .. kikii
bukan tak percaya sebenarnya tapi
kena berhati-hati ....
takut-takut owg tersayang tu menjadi
si hidung belang.... 
mana tak sayang tu kan teman hidup 
dan mati kita.. insyaAllah...

Masa aku godek2 FB ... terjumpa sesuatu
yang mmg menarik perhatian aku 
tapi perlu ke kita wat cam tu.. 
tuk memastikan pasangan kita tu 
wat ape.. bukan kah itu menggangu 
kehidupan sosial pasangan kita
emmm... fikir2kan lah.. 


mungkin jugak berguna bagi yang jenis 
queen cOntrOl tp bukan aku tau...
hihihihii..... jom kta wordless tgk borang nie... 


ish2x korang nak guna ke ... cam tak best kan2
yang penting pasangan kena ada 
rasa ikhlas, jujur dan bertanggungjawab pada
pasangan nyer... 
 apa yg korang fikir???

apa pun kepada yg berpasangan tu .. 
aku doakan agar berkekalan.... 

sampai takat nie yer... :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan